Oppdateringer


Det er torsdag! Og alle vet hva det betyr. Nei, det gjør dere selvfølgelig ikke ettersom dere er uinformert om hva jeg bedriver mine torsdager med. På torsdager tar jeg med en tur ut på det store, skummle, fargerike, spennende og ikke minst fengende internettet. På min ferd på gjennom utallige URL-adresser kom jeg plutselig over en blogg lik ingen andre! Det kom som lyn fra åpen himmel. Det kom som en åpenbaring, nærmest et kall at jeg må føre formiddle dette vidre. På internett finnes det en blogg som er så bra at det ikke finnes ord for det, den er laget av Ivar Aasen gjevste venn og fiende: jeg gir dere MICKYBOI!!

1 kommentar:

Rune sa...

Hei!
Dette er en god begynnelse. Du utnytter mediet godt og det er fint at du legger ut lenker, bilder, undersøkelser etc. Savner kanskje litt mer jobbing med selve innleggene i form av refleksjon. Likevel, en god start!
MVH,
Rune